close

انتخاب شرکت طراحی سایت

 

امروزه با توجه به افزایش اینترنت و فضای مجازی هر فردی را در کسب و کار خود به فکر وا می دارد که علت نیاز طراحی سایت چییست و چرا باید برای حرفه ی خود سایتی داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم بدانیم چرا باید سایت داشته باشیم؟

 

هر فردی که نیاز به تجارت الکترونیک را در زمینه ی کاری خود ببیند برای هر نوع فعالیت اقتصادی به ساخت وب سایت نیاز دارد.هر کسب و کاری هرچند کوچک برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به طراحی وب سایت دارد به عبارتی یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید.

 

همچنین از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.

 


از دیگر مزایای ساخت سایت فروشگاهی فارسی قابل دسترس بودن در شبانه روز می باشد.یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 356 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

برای پیشی گرفتن از رقبای خود طراحی سایت حرفه ای می تواند یک مزیت روشن برای شما باشد.با طراحی سایت می توانید بازاریابی خود را گسترش دهید و میزان درآمد خود را بالا ببرید.

بالا بردن اعتبار حرفه ی شما توسط وب سایت یکی دیگر از دلایل ساخت وب سایت می باشد.داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان خود نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود.


با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنند وجود یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد. یکی از نكات كلیدی برای طراحی وب سایت دسترسی سریع مشتریان به محصولات شما می باشد که حتما در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود.

 

 

استفاده از ایمیل مارکتینگ

با کمک ایمیل مارکتینگ می‌توان به سرعت جدیدترین امکانات و سرویسها را به اطلاع مشتریان رساند و مرتب با آنها در ارتباط بود

دلیل ارزان بودن طراحی سایت
دلیل ارزان بودن سادگی یا ضعف کیفیت نیست ، بلکه کیفیت و امکانات همچنان در بالاترین درجه اولویت هستند ، تنها به این دلیل این سروریسها ارزان هستند که ما از CMS های از پیش ساخته شده برای راه اندازی سایت استفاده میکنیم ، و کد نویسی مجدد صورت نمیگیرد.

 

درج محصولات یا نوع خدمات کسب و ‌کارتان

شما عزیزان با استفاده از وب سایت برای کسب و کارتان می توانید تمامی محصولات خود را به همراه جزئیات محصول برای کاربران نمایش بدهید و در صورت جلب رضایت مشتری محصول خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانید،و یا کسب و کار شما از نوع خدماتی است می توانید با استفاده از وب سایت به افراد نوع خدماتی را که ارائه می دهید را معرفی کرده سپس شروع به فعالیت کنید. شاید بگویید ما در اینستاگرام یا پلتفرم‌های دیگر نیز می‌توانیم همین قابلیت را داشته باشیم اما چرا وب سایت باید داشته باشیم؟ جواب ما به شما این است که زمانی که تعداد محصولات خود از یک حدی بیشتر شود کاربران فضای مجازی پلتفرم‌ها از گشتن خسته می‌شوند و به سراغ رقبای شما می‌روند و شما یک مشتری واقعی را از دست خواهید داد.

توجه کابران به دیگر محصولات شما

بارها برایتان این اتفاق افتاده است اگر شما به یک فروشگاه بروید تنها برای خرید چند محصول لازمه‌ی خود با کیسه‌های پر از خرید خارج شده‌اید درحالی که هنگام شروع شما قصد خرید چند جنس را داشته‌اید و الان اجناس دیگر را هم خریده‌اید. این اتفاق دقیقا برای کاربران و مشتریان شما در بعد از وب سایت شما هم می‌افتد زیرا محیط وب سایت‌ها ترجیحا کاربر پسند طراحی می شود و کاربر برخلاف پلتفرم ها کمتر احساس خستگی می‌کنند و همین باعث می‌شود کاربر به دیگر محصولات شما هم نگاهی بیاندازد و همین کار باعث به وجود آمدن حس نیاز به محصولات شما پیدا کند و میزان خرید خود را افزایش دهد.

اقتصادی و مقرون به صرفه بودن

شما عزیزان با طراحی وب سایت و اپلیکیشن و اتصال آن به گوگل سرچ کنسول برای کسب و کار خود در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد و تنها هزینه ای که شما برای وب سایت خود پرداخت می کنید هزینه هاست و دامنه است که بصورت دوره ای است {سه ماهه،شش ماهه،سالانه} و شما باید پس از به اتمام رسیدن هر دوره آن را تمدید کنید. قاعدتا بعد از گذشت چند سال، سایت نیاز به طراحی مجدد داشته که این فرایند نیز هزینه‌ای کمتر از طراحی سایت دارد. لذا می‌توان گفت با یک هزینه اولیه می‌توان صاحب سایتی شد که سال‌ها مشتریان را به سمت خود جذب کرده و باعث درآمدزایی خواهد شد. قطعا هزینه پرداخت شده بابت وب سایت در مدت زمان کمی با سود بالا به صاحبان کسب‌وکار باز می‌گردد.

 

سئو چیست؟

اکثر برندهایی که می بینید موفق اند دارای سایت های سئو شده هستند. میشه گفت سئوسایت برندسازی امکان پذیر نیست و اصلا فایده ای هم ندارد. شما از طریق سایت تان می توانید برندسازی خود را انجام دهید. هر چیزی که در سایت شما منتشر می شود و یا هر خدمت یا محصولی که ارائه می کنید باعث ارتقاء برندتان می شود.

کسب اعتماد مشتریان و جذب مشتریان جدید

طبق آمار جهانی حدود ۴ میلیار آدم در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند، از این ۴ میلیارد بیش از ۹۰ درصد بصورت اینترنتی خرید کرده و یا با شرکتی در ارتباط هستند. وجود یک وب سایت تاثیر به سزای در جذب مشتریان جدید دارد.

گسترش روش‌های تبلیغاتی

با کمک یک وب سایت می توانید شیوه ی تبلیغات خود را متفاوت کنید. از مهم ترین و سودمندترین تبلیغات اینترنتی، تبلیغ گوگل است. این تبلیغات دقیقا زمانی نمایش داده میشود که کاربران دقیقا کلمات مرتبط با شما را جستجو کنند.

برای مثال شما یک شرکت طراحی دکوراسیون دارید، با کمک تبلیغ گوگل می توانید کاری کنید که با سرچ “دکوراسیون منزل” کاربران به سایت شما هدایت شوند.  علاوه بر تبلیغات گوگل شما می توانید تبلیغات دیگری نیز انجام دهید. برای مثال با تبلیغ در شبکه های اجتماعی و هدایت کاربران به سایت می توانید به راحتی مخاطبان را جذب کنید.

دسترسی ۲۴ ساعته

وب سایت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات شرکت شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد و آنها اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرکت بدست می آورند.

 

گوگل به جای ۱۱۸

قدیما با هر جا کار داشتیم سریع به ۱۱۸ زنگ میزدیم و شماره رو میگرفتیم، ولی امروزه مردم در گوگل برند خودشون رو جستجو میکنند و از طریق مسیریاب ها راهی آنجا میشوند، پس چه بهتر که سایت فروشگاهی نیز برای خود داشته باشید و مشتری بدون صرف زمان و مسافت کالای خود را سفارش دهد.

پشتیبانی

با توجه به اینکه اکثر فروشگاه ها و مجتمع های تجاری ۱۲ ساعت باز هستند، این محدودیت برای سایت فروشگاهی شما وجود ندارد و مشتری میتواند با ثبت تیکت مشکل خود را با شما در میان بگذارید چه بسا اینکه امروزه از طریق واتساپ و پیام رسان های دیگر نیز امکان پاسخ گویی به مشتری را نیز دارید.

حفظ محیط زیست و خلاص شدن از مشکلات بروشور

تمام شرکت‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و کسب و کارها روزانه حجم زیادی از کاغذ را هدر می‌دهند. چرا که بروشورهای زیادی هست که باید متناسب با کار خود طراحی و چاپ کنند و به دست مشتریان خود برسانند. انواع اقسام بروشورهای آموزشی، تبلیغاتی، مناسبتی و …. داشتن یک وب سایت، راهی است برای نجات درخت‌هایی که به کاغذهای بروشور تبدیل و در نهایت روانۀ سطل زباله می‌شوند.

اگر هم نمی‌خواهید به درختان فکر کنید، به هزینه و انرژی خودتان فکر کنید که حالا بعد از تمام شدن چاپ بروشورها باید به فکر توزیع و پخش آن بیافتید. با داشتن یک وب سایت به راحتی تمام این هزینه‌ها را می‌توانید دور بزنید. مشتریان بالقوۀ شما می‌توانند به طور آنلاین از تمام محصولات و خدمات شما آگاه شوند و در سایت شما در مورد آنها بخواند.

 

داشتن یک رسانه

با داشتن یک وب سایت، شما یک رسانه خواهید داشت. جایی که می‌توانید حرف خود را بزنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید. داشتن وب سایت، فرصتی است برای آنکه درباره تخصص خود بنویسید و به مخاطبان آموزش دهید. می‌پرسید اینکار چه اهمیّتی دارد؟ مشخص است. وقتی شما مقالات آموزنده در زمینه کاری خود داشته باشید، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد و آگاهانه‌تر به سراغ شما می‌آیند.

پیدا کردن مشتریان وفادار

پس از طراحی فروشگاه آنلاین  و همچنین فعالیت مستمر و جلب رضایت کاربران مشتریانی وفا دار پیدا خواهید کرد.به طوری که کسب و کار شما اعتماد کامل افراد را با خدمات و محصولات خوبی که ارائه می دهید بدست می آورد و به همین سبب افراد به راحتی به کسب و کار شما اعتماد می کنند و سفارشات خود را از وب سایت شما انجام خواهند داد.

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    dalalrealtor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()